o nás
»
obchodní podmínky
OBCHODNÍ PODMÍNKY
Dodací podmínky při nákupu online
Expediční lhůty
Expediční lhůty závisí na objednaném zboží:
- Vertikální žaluzie s látkovými lamelami a samotné látkové lamely: 7 dnů
- Vertikální žaluzie s PVC lamelami, případně samotné PVC lamely: 10 dnů
- Vertikální žaluzie na dálkové ovládání: 14 dnů
- Komponenty pro vertikální žaluzie: 3 pracovní dny
- Garnýže pro vertikální žaluzie: 7 dnů
- Rolety: 7 dnů
- Proužkové žaluzie: 10 dnů
Způsoby dopravy
Zboží je možno dopravit těmito způsoby:
- Doprava kurýrní službou
- Standardní možností dopravy je kurýrní služba (TOP-TRANS, DPD). U tohoto způsobu vám bude zboží doručeno na dobírku až na adresu
uvedenou v objednávce. Vzhledem k nutností být v době doručení na
uvedené adrese, můžete do objednávky uvést preferovaný datum doručení.
Cena tohoto způsobu dopravy je 220 Kč včetně DPH a dobírkovného
(175 Kč včetně DPH při platbě předem).
- Balíkovna České pošty
- Tento typ dopravy lze použít pro objednávky, které neobsahují žádné zboží
s rozměrem nad 50,0 cm. U tohoto způsobu vám bude zboží doručeno do pobočky Balíkovny.
Cena tohoto způsobu dopravy je 84 Kč včetně DPH a dobírkovného
(65 Kč včetně DPH při platbě předem).
- Osobní odběr
- Pokud jste z okolí Zlína nebo Uherského Hradiště, je (po
předchozí telefonické dohodě) možné si u nás ve všední dny zboží
osobně vyzvednout v obci Hostětín, kde máme výrobu a sídlo.
Zobrazit na mapě.
Sleva z dopravy
Dodavatel poskytuje dopravu zdarma při objednávkách nad
5 000 Kč (včetně DPH).
Při objednávkách nad 2 700 Kč (včetně DPH) je poskytována sleva
50% z ceny dopravy.
Dodací podmínky při nákupu včetně odborného vyměření a montáže
Obchodní podmínky při nákupu včetně odborného vyměření a montáže najdete na stránkách
www.calix-zaluzie.cz/obchodni-podminky
Záruční podmínky
Záruční doba
Dodavatel poskytuje na veškeré své výrobky a služby záruku
3 roky.
Záruční opravy
Bezplatná záruční oprava se vztahuje:
Na poruchy a závady, které v průběhu záruční doby vznikly chybou
výroby nebo použitých materiálů. Tyto závady budou bezplatně opraveny.
Oprávnění na bezplatnou záruční opravu zaniká v těchto
případech:
- Výrobek byl instalován nebo obsluhován v rozporu s
uživatelským manuálem.
- Závada vznikla nepřípustným zásahem do výrobku užíváním
nekompatibilních náhradních dílů nebo příslušenství
- Výrobek byl mechanicky poškozen
- Poškození bylo způsobeno vnějšími vlivy, např. znečištěním,
při styku s vodou v důsledku živelné události, přírodních či jiných
vnějších jevů.
- Výrobek vykazuje jiné vady, závady nebo poškození, které
nesouvisí s vadami materiálu nebo výroby nebo s konstrukčními
závadami.
Uplatnění záruky
Při závadě výrobku kontaktujte dodavatele. Vadné nebo poškozené
zboží bude vyměněno po vzájemné dohodě a po zaslání reklamovaného zboží
na adresu dodavatele.
- Zboží musí být dodáno buďto kompletní tak, jak bylo převzato
od dodavatele, nebo musí obsahovat alespoň jeho vadnou část.
- Ke zboží by měl být přiložen záruční list, který nakupující
spolu se zbožím obdržel.
- Za poškození při přepravě zodpovídá dle zákona přepravce.
Pokud obdržíte zboží poškozené přepravou, bez prodlení nás prosím
kontaktujte, abychom mohli problém společně vyřešit.
Ochrana dat
Dodavatel považuje všechny data o kupujících za důvěrná a
zavazuje se, že je neposkytne žádné třetí straně s výjimkou
společnosti, která bude zajišťovat dopravu zboží. Dodavatel bude
nakládat s daty zákazníka dle zákona "Ochrana osobních údajů" č.
101/2000 Sb. v platném znění. Na základě písemné žádosti kupujícího je
dodavatel povinen vymazat veškeré údaje o kupujícím ze své databáze.